zaterdag 15 november 2014

I [heart] Michael Miller

In blogland zie ik de laatste vaak veel berichten naar aanleiding van de I [heart] Marcel Marlier blogtour en sewalong, je weet wel, die bezieler van de oh zo romantische en leuke boekjes van Tiny, en haar prachtige retro (uiteraard) jurkjes.

Daar deed ik dus niet aan mee. Een té hoge moeilijkheidsgraad, té hoge werkdruk, té weinig tijd... ik wil het ooit wel eens maken, maar op mijn eigen tempo. En dus laat ik ook deze trend aan me voorbijgaan en doe gewoon mijn eigen ding.

Maar waar ik wél van [heart], zijn de stofjes van Michael Miller. Oh hoe die stofjes gewoon vragen om simpele A-lijntjes, om zo hun mooie tekeningen optimaal tot hun recht te laten komen.

Natuurlijk, zo blijf ik zitten in mijn comfort-zone en blijf ik maar steeds hetzelfde maken. But never change a winning team, toch?

Michael Miller - Nuts for dinner





Michael Miller - Candyshop 





<3

1 opmerking:

  1. Heel mooi Claudia!! En gewoon maken wat je graag maakt, daar is helemaal niets mis mee hoor, wij genieten er hier mee van :-)

    BeantwoordenVerwijderen