zondag 2 juni 2013

over het rokje dat te klein was

That's it. Ik doe het NIET meer. Uit koppigheid, mijn eigen ding proberen te doen. Denken dat je zomaar een rek in een tailleband kan steken, en de +5cm bij de heupbreedte negerend, en denken dat het dan wel groot genoeg zou zijn. Zeker als de toekomstige eigenares zich níet in huis bevindt, en ik dus ook niet ten gepaste tijde de maten kan opnemen. Ik doe het NIET meer, en vanaf nu uitsluitend volgens het boekje, mét rits, én knoopsgat elastiek!

Aanschouw het rokje in kwestie met zelfgemaakte paspelband, dat verrassend goed lukte, maar waarbij het nichtje het ding niet eens tot halverwege haar bovenbenen getrokken kreeg. En dát op haar verjaardagsfeestje, en de teleurstelling droop van haar mooie gezichtje. .


En dat van mij ook.
*pruilt*

Geen opmerkingen:

Een reactie posten